Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

Διαφημίσεις...(μία ΜΟΝΟ παρακαλώ)


Ανίκητος ο πειρασμός. Όχι για να πενέψω τα γένια μου, ούτε κάποιων γνωστών μου. Αλλά για να δηλώσω ευτυχής που κάθε 15 ημέρες κάποιοι άγνωστοι φίλοι αξιώθηκαν να μου προσφέρουν μέσα από το περιοδικό ΜΟΝΟ τα εξαίρετα κείμενά τους. 

Και είναι η χαρά μου για το περιοδικό αυτό τριπλή: Όχι γιατί με τα θαυμάσια κείμενά του βάζει σε τάξη τις σκέψεις μου, αλλά γιατί έτυχε μακροημέρευσης (κυκλοφορεί από τον Φλεβάρη και αισίως έφθασε τα εννέα τεύχη) και από τεύχος σε τεύχος συνεχίζει να με εκπλήσσει.

Μεγάλες κουβέντες σε υποψιασμένους καιρούς. Αλλά δεν φεύγει από την άκρη του μυαλού μου η ιδέα να σας παροτρύνω, όσοι εξακολουθείτε και με επισκέπτεσθε, να το ενισχύσετε.

Το Αξίζει ένας λόγος είναι. Το να επαληθευθεί η κρίση μου άλλος ένας. Που δεν θα δυσκολευθεί καθόλου τούτη η επαλήθευση και δεν θα κοστίσει κάτι. Στις ιστοσελίδες του περιοδικού μπορείτε να έχετε κάποια δείγματα της ποιότητάς του.

Κυκλοφορεί κάθε 15 μέρες και κοστίζει ΜΟΝΟ 2.90 Ευρώ, ή 17 Ευρώ η τρίμηνη συνδρομή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

επισκέψεις

IP Widget For Website