Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

Κράτησα τη ζωή μου

στων αντοχών μου το πείσμα
ψάχνοντας τ' ουρανού το Αφανέρωτο 


Κράτησα τη ζωή μου 
στου χρόνου το στερέωμα 
αντικρύζοντας στου κάτω κόσμου τις αυλές
μεσούρανα την ομορφιά της Ύπαρξης.


Κράτησα τη ζωή μου 
με τ' άνθος μιας υπόσχεσης
για το ατελεύτητο του Χρόνου μας. 


Κράτησα τη ζωή μου 
-στης περιπλάνησης την άβυσσο-
θωρώντας την να Πορεύεται. 


Κράτησα τη ζωή μου 
με των λίγων την "αποκοτιά" 
και το αλαφροϊσκιωτο Πέρασμά τους 


Κράτησα τη ζωή μου 
με τα Τραγούδια της 
στη βουή της απελπισίας και της σιωπής 
α-σύντονο σμίξιμο.


Κράτησα τη ζωή μου 
με της Αριάδνης το φυλαχτό 
-φράχτη στου θανάτου την παρουσία- 
και μήνυμα πόθου μυστικού να σωθεί ο Θησέας.


Κράτησα τη ζωή μου 
αναλώνοντας 
της Βίας τα σκαριφήματα.


Κρατώ τη ζωή μου 
ώσπου κείνος ο Μάρτης 
του ανώνυμου ποιητή να ξεπροβάλλει. 


φωτογραφίες:από το χωριό μου, το χθεσινό πανεκπαιδευτικό συλαλλητήριο, τη συναυλία διαμαρτυρίας στην πλατεία Κλαυθμώνος των μαθητών του μουσικού γυμνασίου Αλίμου και τη διαμαρτυρία φοιτητών μπροστά στη Βουλή για το θάνατο των δύο συμφοιτητών τους στη Λάρισα.
Το κολάζ έγινε με βάση ένα σύνθημα τοίχου στα Εξάρχεια. 

5 σχόλια:

Giannis Pit. είπε...

Εξαιρετική ανάρτηση....! πολλά συγχαρητήρια...! πάντα τέτοιες εμπνεύσεις.

Eυαγγελία είπε...

Κρατώ τη ζωή μου μ' ένα λουλούδι που δεν έχει ανθήσει ακόμα, και με τους κήπους της να καρτερούν το σπόρο του.

Υπέροχη η ανάρτησή σου. Χαιρετώ σε.

Μαρία Νικολάου είπε...

Κράτα τη ζωή σου.
Από τις καλύτερες αναρτήσεις που έχω διαβάσει στην μπλογκοζωή μου.

Σε φιλώ και σε ευχαριστώ.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Όταν οι αντοχές έχουν πείσμα, κυοφορούν την ελπίδα.
Ψυχή βαθιά εύχομαι...

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

ΥΓ.Αναδημοσιεύουμε το θέμα στη στήλη "ΕΜΦΑΣΗ" του blog "Ευρυτάνας ιχνηλάτης". Η συγκεκριμένη στήλη βρίσκεται στην πλαϊνή κάθετη μπάρα του ιστολογίου μας και η αναδημοσίευση γίνεται με απευθείας παραπομπή στο δικό σας ιστότοπο.
Καλή (εμπνευσμένη) συνέχεια...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

επισκέψεις

IP Widget For Website