Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Τα νεύρα μου (αναδημοσίευση)

Αλιεύθηκε από http://real-democracy.gr 
Πρώτη πηγή  http://tkant.wordpress.com 


Καλά ρε Βενιζέλο, εσείς δεν μου είπατε ότι με σώσατε από τη χρεοκοπία, τι μου τα γυρίζετε τώρα; Πίστεψα κι εγώ ότι είμαι σωσμένος, έκανα τα κουμάντα μου και βγαίνεις τώρα και μου λές ξανά μανά ότι μπορεί να χρεοκοπήσουμε λιγάκι; Τι λιγάκι δηλαδή είναι αυτό; Όπως λέμε ολίγον έγκυος; Μπορεί να χρεοκοπήσει κάποιος λιγάκι;  
Ειλικρινά δεν το γνώριζα αυτό, Και οι άλλοι τα κορόιδα πήγαν και έκλεισαν τα μαγαζιά τους βρε παιδί μου. Ρε τι πάθανε οι άνθρωποι ρε ! Πήγαν κι έκλεισαν τα μαγαζιά τους στα καλά καθούμενα. Κοίτα να δεις ρε παιδί μου. Θα μπορούσαν δηλαδή να χρεοκοπήσουν μόνο το μισό μαγαζί, και το άλλο μισό να το αφήσουν να λειτουργεί κανονικά. Ρε ζημιά που πάθανε οι άνθρωποι! Να μην ήξεραν από πριν ότι μπορούν να χρεοκοπήσουν μόνο τη βιτρίνα δηλαδή και να σωθούνε. Δεν είναι σωστό όμως αυτό κύριε Βενιζέλο μου έπρεπε να τους το πείτε και σε αυτούς να μην κλείσουν τζάμπα ολόκληρο το μαγαζί για ψιλοπράγματα.
Και καλά με τους μαγαζάτορες αυτοί πιαστήκανε κορόιδα, δεν ξέρανε ότι μπορείς να κάνεις "selective default" μόνο την τουαλέτα του μαγαζιού και το έκλεισαν ολόκληρο. Οι υπόλοιποι που θα υποστούμε το Μνημόνιο Ι, το ΙΙ και σε λίγο το ΙΙΙ, γιατί να τα υποστούμε όλα αυτά; Ο Γιωργάκης δεν ήταν αυτός που έβγαινε καμαρωτός καμαρωτός και έλεγε ευτυχώς που έχετε κι εμάς με τους χειρισμούς μας και τα μνημόνια μας και αποφύγατε τη χρεοκοπία; Τι δηλαδή; ΚΑΙ θα δώσουμε τη χώρα στους οικονομικούς κατακτητές, ΚΑΙ θα πτωχεύσουμε; Σαν να μη μας τα λέτε καλά βρε παιδί μου. Δηλαδή αν είναι να πτωχεύσουμε, γιατί να δώσουμε τη χώρα; Και αν είναι να δώσουμε τη χώρα, γιατί να πτωχεύσουμε; Δεν το καταλαβαίνω. Ειλικρινά δηλαδή. που να σου ορκιστώ; Που να σε δω να κρέμεσαι στην πλατεία και να σε κοιτάει ο κόσμος από κάτω!
Και δε μου λες βρε Βαγγελάκη, τους φόρους γιατί να τους πληρώνουμε τώρα; Αφού θα χρεοκοπήσουμε. Δηλαδή και φόρους θα πληρώνουμε και χρεοκοπία θα έχουμε; Κάποιοι Βαγγέλη μου λένε ότι η χώρα βγάζει 55 δις το χρόνο και τα έξοδα είναι γύρω στα 50 δις. Πως τα καταφέρατε να μας χρεοκοπήσετε βρε παιδί μου; Αλλά ξέχασα εσύ δεν ξέρεις από αυτά, ένας απλός συνταγματολόγος είσαι που απλά έτυχε να είσαι στο Υπουργείο Οικονομικών.  Είναι σα να βάζεις το Γιωργάκη να κάνει τον πρωθυπουργό. Δεν θα πάει μακρυά η βαλίτσα.
Και κάτι άλλο που μου ήρθε τώρα που το σκέφτομαι. Εσείς πριν λίγο καιρό δεν ήσασταν που λέγατε ότι λεφτά υπάρχουν και τα έχουν πάρει κάποιοι στο εξωτερικό βόλτα για να ξεσκάσουν; Γιατί δεν τους λέτε τώρα να τα φέρουν πίσω; Τόσο καιρό τα έβαλαν σε τράπεζες του εξωτερικού, δεν τους φτάνει; Ή μήπως ανακαλύψατε ότι με τους περισσότερους από αυτούς που έβγαλαν τα λεφτά τους σε τράπεζες του εξωτερικού καθόσασταν στο ίδιο τραπέζι και δεν είναι ευγενικό να τους πείτε τώρα να τα φέρουν πίσω;
Δηλαδή για να καταλάβω, από το λεφτά υπάρχουν, περάσαμε στο μνημόνιο ή χρεοκοπία, και μετά στο ποια χρεοκοπία είναι καλύτερη. Να τη χαιρόμαστε την κυβέρνηση και τους πολιτικούς της χειρισμούς. Αλλά έτσι είναι. Αν θέλεις να πάρεις τα πάντα από κάποιον πρέπει πρώτα να τον πείσεις ότι δεν είχε ποτέ τίποτε.
Α ρε φούρκα και παλούκι που σας χρειάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

επισκέψεις

IP Widget For Website